کد خبر: ۱۲۳۲۵
۷۵۹ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

بهترین های جهان در تیم ملی جایی ندارند

۱۳۹۲/۴/۱۱
۱۱:۰۷

 

 

 

 

کرمی پس از صدرنشینی در رده بندی جهانی:بهترین های جهان در تیم ملی جایی ندارند


ایرنا : تهران -کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران در مسابقات جهانی کره جنوبی و المپیک لندن پس از صدرنشینی در رده بندی فدراسیون جهانی این رشته،گفت:بهترین های جهان در تیم ملی ایران جایی ندارند.




«یوسف کرمی» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به این سوال که چرا بهترین های رده بندی جهانی در تیم ملی ایران جایی ندارند،اظهار کرد:جواب این سوال را باید افرادی بدهند که با رفتارها و تصمیمات خود، باتجربه های تیم ملی را فراری دادند.

وی با بیان اینکه بدون حاشیه سازی به حضورش در اردوی تیم ملی پایان داده است گفت:برایم عجیب است برخی به طور مداوم اعلام می کنند که ما از کرمی خواستیم در تمرین باشد اما خود اول قبول نکرد.

قهرمان سال 2011 جهان گفت:پانزده سال در خدمت تیم ملی بودم و در این سال ها هیچگاه بدون برگزاری مبارزه انتخابی به تیم ملی نرفتم. به طور معمول در اردوها ورزشکاران به تمرین و آماده سازی پرداخته و در فاصله 40 تا 50 روز مانده به اعزام، انتخابی برگزار می کنند.

کرمی ادامه داد:در اردوی تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات جهانی هر هفته انتخابی برگزار می شد و دیگر زمانی نبود که بتوانیم خودمان را آماده کنیم. همگان از توانای های یوسف کرمی با علیرضا نصرآزادانی آگاه هستند ولی در اردو دیگر حتی زمان نداشتیم که به ریکاوری و آماده سازی خودمان بپردازیم.

وی افزود:متاسفانه دوستان، ˈعلیرضا نصرآزادانیˈ را هم به راحتی کنار گذاشتند و برایم جالب است که برای حضور در المپیک لندن مدعی بودند که وی در وزن چهارم کارایی ندارد اما حالا می گویند باید در این وزن مبارزه کند.

کرمی گفت:نصر با پای آسیب دیده بارها به مبارزه پرداخته و برای ایران مدال طلا به ارمغان آورده است اما با او نیز رفتار خوبی نشد.

وی در باره حضور مجددش در تیم ملی عنوان کرد:به طور یقین با تغییر شرایط در تیم ملی بازخواهم گشت.دوست دارم در تیم ملی باشم و به مدال آوری بپردازم اما دوستان باید بدانند که با اذیت کردن و حاشیه سازی برای ورزشکاران به جایی نمی رسند. کرمی درپاسخ به این سوال که تیم ایران چه جایگاهی در مسابقات جهانی مکزیک کسب خواهد کرد،گفت:پانزده سال نایب قهرمان جهان بودیم و در سال 2011 در خاک کره جنوبی قهرمان شدیم و حالا حداقل باید بر سکوی دوم قرار بگیریم.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

اخبار روز